söndag 6 oktober 2013

Plötsligt händer det x 2

När jag började i scrapbookingvärlden 2006 så gjorde jag länge bara 12 x 12 layouter. Jag fann en glädje i att jobba i det formatet och tyckte alla mindre format var krångliga. Idag gjorde jag två stycken layouter, det var grymt länge sdan det lockade mig. Jag har kännt en frustration att jag kommit ifrån den biten av mitt skapande. Har kommit på varför, men det lämnar vi därhän. Så idag hände det, lusten att använda några av mina hundratals framkallade foton :)
 
Älskade dotter, Johanna!

Älskade dotter, Sofia!
 
Tänk vilka många sätt att använda min kreativitet jag har! Vilken glädje, vilken lycka att kunna vara kreativ! Så jag struntar i att fundera på varför jag periodvis använder mig av ett visst uttryckssätt. Utan fortsätter göra det som för stunden känns bäst ♥
 
Odla, vattna och ge din kreativitet näring,
det ger så mycket glädje och harmoni!

Inga kommentarer: