måndag 6 januari 2014

Kreativ lust

Det har varit en härlig ledighet, trots några dagar med feber och sängläge. Så har jag verkligen njutit av att få vara hemma, skoljobbet är avklarat och nu är det dags att börja jobba i morgon igen :) Jag har absolut inget emot det, tycker det ska bli härligt att få träffa både jobbkamrater och alla goa barn igen ♥ 

Några kort har jag gjort så här första dagarna på året, min ateljé är nystädad och lusten att skapa har växt igen de sista dagarna! Så nu blir det nog lite varje dag denna veckan!
Grattis kort, avlöser julkorten! Det var en lång julkortsperiod, eftersom jag hade flera "Pyssel lördagar" med fina vänner. Så nu var det enormt roligt att plocka i alla andra fina papper som finns i gömmorna :)


Haft en härlig söndag med liten pysselträff med SystraMi! Avkopplande och roligt med lite sällskap.

Nu ska jag samla ihop mig inför jobbveckan!
Ha det bäst och Njut livet en stund i taget ♥

Inga kommentarer: