onsdag 31 december 2014

Gott nytt år ♥



2014 går mot sitt slut, det har varit ett år med kreativitet. Men inte som jag brukar... Började blogga 2007, med tanke på att jag ville inspirera er mina bloggläsare. Detta året har jag skapat men inte med samma glädje och glöd som tidigare. Lusten att blogga försvann och på något sätt även jag. Jag behövde en paus, från cybervärlden, från skapande och från mig själv så jag har tagit en välbehövlig paus. 

Nu funderar jag kring bloggen,  hur jag ska göra om jag ska fortsätta eller inte med att dela med mig av min kreativitet. Snart, om bara några timmar är det ett nytt år. Vilket innebär ett helt oskrivet tomt blad ligger framför mig att fylla med det som just jag vill... Har förstått att det finns några som saknat inspiration,  som vill att det dyker upp ett inlägg då och då. Tar till mig det, funderar vidare och vem vet vad 2015 kan innebära. Gott Nytt År! 

Crea Diem! Kram Aase

1 kommentar:

morfen/Anna sa...

Gott Nytt År Aase!
Det är mycket som slukar ens tid och energi och jag har inte heller haft mycket kreativitet eller blogglust 2014. Hoppas på mer 2015, det började bra med scraplust i julhelgen faktiskt och då var det riktigt roligt. Jag tvingar inte fram något längre. Crea Diem! /Anna