onsdag 15 april 2009

Jag finns.....

En underbar helg, med mycket tid att vara med varandra. Vi har umgåtts med min familj och våra vänner och ändå har vi fått mycket gjort här hemma. Jag har ställt i ordning uterummet, allt visseet i rabatterna är nedklippt och det nya staketet runt tomten är klart. Idag blir det lite tid över för scrappingen, det har jag inte gjort alls under helgen :) Gjorde denna på TG förra veckan då jag lyssnade mycket på Sonja Alden´s låtar. Ska köpa bägge hennes skivor för hon är grymt duktig på att sjunga och ha texter som kommer från verkliga livet. Det finns en bakgrund till alla hennes låtar och det gillar jag.

I morgon kl 05.00 kliver TG på bussen till Landvetter för att besöka Irland och Dublin en långhelg. Jag är så glad att han kommer iväg på något så roligt. Men det blir sååååå tomt här hemma. Är inte så van längre att vara ensam hemma. Men på fredag kommer ett gäng tjejer hit, mina energigivare :) Sen får vi se vad som händer i helgen, kanske lite scrapping......
Jag har redan varit ute på min promenad med stavarna. Det är skönt, trots lätt regn :=)
Ha en skön onsdag! Kram Aase

10 kommentarer:

malin sa...

vilken härligt kärleksfull layout :) blev han glad? ;) visst unnar man dem att åka iväg, men det blir ju så tomt hemma... Marcus åker iväg nästa helg, kul för honom men lite trist för en annan ;) jag har kollat ang 30 maj, och det verkar vara konfirmation någonstans i släkten den helgen... typiskt va? kram på dig, hoppas du får en fin dag

LottaM sa...

Jättemysig kärleksLO. Så skönt för honom att komma iväg. kan tänka mig att där är fantastiskt vackert just nu. Hoppas att du får en skön helg med vännerna. Vi är äntligen hemma och jag bara njuter av det vackra vädret som väckt mig till liv igen. Kram kram Lotta

Anna Hermie sa...

I måndags på sin 10 månaders dag började Olle gå, måste varit träningen med barnvagnen ha haa.
ser framemot en god drink i ert uterum snart! kram Anna Hermansson alias Hermie

Maria sa...

En sån varm lo. Kul för "gubben" att åka till Irland - själv åker jag dit i juli.
Jag har också "stavat" idag + gymmet och promenad. Benen är tunga ikväll:)
KraM

Anonym sa...

vad fint med den rubriken, jag står fast vid det jag sa förut att du e väldigt bra på att komma på rubriker och skriva små texter, det är inte jag just nu, men man får väl öva så kanske det kommer? ;) STOR kram och det va jättemysigt att du ville komma å fika en stund.

Storemarcus sa...

Fasen va kul för Lilletomas med en resa till Irland. Buss till Landvetter klockan noll-fem-noll-noll. Rätt tidigt, eller? Fråga om han ska komma förbi på frukost och mys med Olle. Hinner han inte så får det bli en annan gång.

Ruggigt fin scrapping-grej. Tar ett tag att göra en sån va? Själv målade jag alltid utanför strecken i målarboken när jag var liten, så jag gissar att det inte riktigt är min pryl med scrapping.

Marcus

NB sa...

Underbara färger! Gillar hur du använder mycket cirklar, blir väldigt fint!

Karin sa...

Jag gillar också Sonja Aldéns låtar och texter....Då åker din gubbe iväg och snart är det dags för "vår" helg! Ska bli så trevligt!
Kram

MissMian sa...

Underbar LO. Gillar ditt upplägg och jag älskar också Sonya Alden! :) vi har också rensat i trädgården under påsk och bara umgåtts!

fialoppan sa...

Såååå fin och kärleksfull layout! Kramar!