torsdag 16 april 2009

Varit hos SystraMi i butiken en LO blev det gjort, men mycket snack och god kycklingsallad :=)
Gillar verkligen October Afternoon pappren som finns där..... Använde hennes alfabet-Strawberry till titeln, lätt använt tycker jag, kul med ngt annat än det man har själv. Fördelen med att ha nära och kära som scrappar. Det blir allt mer scrap i helgen :=)
Här hemma är det tyst, endast Medium på TV´n..... Körde TG till Borås i morses, 04.30 det var både kallt och mörkt. Men hann ligga en stund till hemma sedan innan jag började jobba 07.30. Är rätt seg just nu så det blir tidig säng...... Tjejmiddag i morgon då får man ju vara pigg :)
Ha det gott, jag återkommer under helgen med lite nytt.
Kram Aase

5 kommentarer:

Maria sa...

Ha en riktigt härlig och rolig kväll med tjejerna!
Har du stavgått idag? Jag gick 2x30 i härligt solsken.
KraM

MissMian sa...

Har också kikat på medium och scrappat lite i kväll. Så söt LO! Älskar OA med, det är så härliga papper att scrappa med, man kan scrappa nästan vilken typ av LO som helst och de passar!

Anonym sa...

ibland glömmer man av att man fatiskt kan ta kort bakifrån också och att det blir kanonbra! hoppa ni får riktigt kul ikväll, hade gärna varit med men min stresströskel funkar inte så bra ännu och ja du vet............ kramar L

Karin sa...

Härlig LO och ett snyggt alfabet du lånat!
Kram

E sa...

Vilken fin Lo! Härliga papper och gulligt foto! Har kikat runt i din blogg och hittat massor med snyggt!