lördag 18 april 2009

Så himla kul med tjejkväll och kareoke

Oj vad vi skrattade och hade kul igår :) Jisses, nästan lite träningsvärk i magmusklerna.
Några fredagsfräckisar och skrattkvällen hade börjat....
Berit och Eva
Bus med moster, Johanna fotar ivrigt

Johanna & Sofia

Maria, AnnKi och LissBett.
Tack alla mina energi givare att ni kom!!! Synd att alla inte kunde men så är det ju.
Tack för alla glada sånger vi sjöng i flera timmar, tack vare det är rösten liiiite hes idag :)
Tack, Emma systerdotter min för toppen service. Kände mig så bortskämd :)
Tack Johanna för fina bilder, du får komma hit och välja ut vilka du vill ha...
Längtar redan till nästa gång.
Nu ska jag kolla in mitt scrappaket som jag hämtade idag och sen blir det DVD-kväll med Australia och lite ost och kex till detta. kanske slinker ett glas rött ner man vet aldrig :)
Kram kram Aase

7 kommentarer:

ÅsaF sa...

Åh va härligt Aase!! När jag ser dina foton inser jag att det är dags för mig också att ordna en riktig tjejkväll! Kramis

LottaM sa...

Visst är det härligt med ett (eller många) gott skratt tillsammans med goa vänner. Hoppas fortsättningen på helgen lir lika glad och rolig.

Kram Lotta

joggemia sa...

Vilket glad-inlägg! Härligt med karaoke och fredagsfräckisar. =)

Kram!

Maria sa...

Det SYNS hur roligt ni hade det. Härligt med goa kompisar.
Är du inte själv med för att vinna lite godis? Jag tror ju varje gång att jag ska vinna:p
KraM

Annyt sa...

Thihi, ni ser ut att ha haft skitkul!!
Tack för din söta kommentar hos mig, sprayfärgen på min layout är distressrefillen "Fired Brick" blandat med vatten..gillar dom mer är dom "riktiga" misten.

Mya sa...

seer ut som en helkväll ;)
man blir riktigt glad när man ser fotona, och kommer på att man själv behöver en tjejkväll.
kram mya

Anonym sa...

ÅH vad roligt ! Synd att jag inte kunde,förresten tusen tack för mycket trevligt sällskap på Påskafton.
Vi alla 4:a bara stormtrivdes.

kram cilla