fredag 29 maj 2009

Äntligen fredag

För mig var det en lättnad att vakna idag, kroppen var piggare och inte lika öm :)
Ute sken solen från klarblå himmel. Humöret steg 100%, bra start på helgen.
Idag har jag fixat med lite lunchmat till Handstämplats scrapträff i morgon Ser fram emot detta jätte mycket. 30 anmälda har Kajsa fått in, jätte jätte kul att det kommer så många.
Dessa tre LO skickade jag in med min DT ansökan till AlltOmScrap tidningen.... Kom på att jag inte visat alla här.... Någon har ni säkert sett innan men kanske lite inspiration ändå :)


Scrapsakerna är packade i en för mig minimal packning :) Shop finns ju på plats så har man missat något löser det sig. Vem vet, jag kanske mest pratar :)
På söndag är det morsdag, jag ser fram emot att få bjuda båda våra föräldrarpar på middag. Kanske någon av barnen dyker upp också?
Ha en skön helg, jag återkommer och berättar om träffen efter helgen.

Kram kram Aase

10 kommentarer:

Sanna F sa...

Jodå du gissade rätt! Jag är i branchen ;)
Det behövs bara några ord .. tack är ett sådant bra ord och jag brukar alltid göra kort till barnens fröknar och ev en liten present för att visa uppskattning för det de gör för mina barn!

Dina layouter är så underbara, fina och stämningsfulla! Du är så himlans duktig!
Kram kram

Morfen sa...

Men du är väl för söööööt!!! Blev så glad för din kommentar hos mig och så roligt att jag kunnat inspirera dig och gissa vad du inspirerar mig - MASSOR!! Hoppas du blir ompysslad på mors dag och WOW vilka härliga layouter. KRAM

Maria sa...

Jag har inte packat någonting ännu. Ska FÖRSÖKA ta med mig liiite men det är inte lätt. Det kanske blir som du att jag bara pratar :)
Ha en fin dag och helg!

KraM

Maria sa...

Glömde säga; maskros är det!

Karin sa...

Gillar "My girls" lO:n mycket. jaha, så du bjuder också föräldrarna på middag....samma här. Barnen har också meddelat att de kommer hem Ha en riktigt skön helg!
Kramar

Kajsa sa...

då var ju det tur att inte jag bjöd mamma med.. för jag hade tänkt det.. men hon får komma på fika i Kinnarumma iveckan istället.. hon är jättenyfiken..
kram

MissMian sa...

Skönt att du mår bättre idag och jag är sååå avis att du ska på scrapträff! Underbara LOs!! Älskar OA och du gör dem verkligen rättvissa!

Mette sa...

Ahhhh så fina! My girls blev min favorit. Jag gillar verkligen färgerna som du har använt där! :)
Ha en härlig Mors Dag!

Anonym sa...

Hoppas ni hade riktigt kul igår och att MorsDag blir och har varit en fin dag! vädret kan man ju inte klaga på iaf. Själv har jag haft en kanondag och fick frukost i växthuset och i present fick jag en jättefin kaffemugg med rosor och änglar på, filip hade knepat ihop ett kort hos dagmamman och det värmde fint.

Ha det gott!
Lotta

joggemia sa...

Såå fina! Gillar särskilt "My girls". Brunt och blått är sån snygg kombo! Skönt att du kände dig piggare.

Kram!