onsdag 6 maj 2009

En lycklig tjej med en ljuvlig liten prinsessa

Vad det är härligt när ens högsta önskan blir verklighet. Moster njuter av att se sin goa Emmis så här glad och stolt över sin lilla hundvalp. Hennes glädje och medvetenhet över jobbet med en liten valp är så go att se och höra. Är så tacksam att hon fått ett mål att stäva mot, att komma in på naturgymnasiet med hundinriktning och kunna träna Kiara.
Jag är som många vet ingen djurfantast men denna lilla ulltuss var bara så söt, kanske även jag kan komma att gosa lite med henne. Här är en av de första bilderna på Emma och Kiara som jag fick via mailen, givetvis måste de framkallas och scrappas.

Detta foto på Kiara tog jag i söndags på kalas hos SystraMi. Vilken gullig och mycket söt liten hundprinsessa.....

Idag är en välbehövlig ledig dag. Kan väl säga att jag och kroppen inte riktigt är överrens om hur vi ska må tillsammans. Hoppas att det blir bättre senare under dagen. Ofta jobbigt på morgon/förmiddagen och lite lättare på eftermiddagen/ kvällen.

Må gott! Kram Aase

7 kommentarer:

Kajsa sa...

åh så fin.. älskar det fotot på Emma.. kiara bilden vill jag med ha!! hihihi .
kram kram
lillsis och stormatte.. =)

Lilo sa...

Vilken fin LO! Och vilken gullig liten valp! =) Min dotter har sökt in till Djurgymnasiet i stan med inriktning hund. Fast någon mer hund här hemma blir det inte, det får räcka med Laban.

LottaM sa...

Vilken liten sötnos. Hoppas allt är bra och att din lediga dag varit skön. Jättevarm och härlig LO.

Kram Kram

malin sa...

jösses vilken sötnos - man blir ju alldeles varm i hjärtat... :) härliga bilder - hoppas du mått bättre ikväll *kramar*

Sanna F sa...

Vilken söt liten hund!!!! Urmysig layout också

Karin sa...

Underbar liten hund!!! Härligt att få en valp att pyssla med! Nyttig upplevelse för ett barn!
Kram

Emmie & Kiara sa...

Jag bara älskar bilden på Kiara bus :P Den blev riktigt bra faktist :DDDDD
Och jag är jätte nöjd över min älskling. :DDDD <33

Kram kram emmis