tisdag 5 maj 2009

Har så mycket att visa

Ni skulle tröttna ganska fort om jag just nu lade upp alla LO som jag inte visat som finns i "LO-april mappen" :=) Lyckats än en gång med att göra alldeles för många LO, måste ha mer album annars förstörs de i sina högar.....
Men idag visar jag tre LO från Scrapeventet, först ut en LO som föll mig i smaken direkt. Har redan gjort en LO till med ungefär samma stil :)
Fotot är på mig, min farmor & pappa samt Johanna fyra månder alltså från 1985. Ett foto jag scannat och haft hemma länge.... Förstår inte egentligen varför det varit så svårscrappat. Men denna gången föll det på plats direkt, gillade upplägget och JennyS underbara stämplar, som finns min ägo, var bara tvungen att köpa dem :). Färgerna passar också in på de två personer som satt stora underbara spår av minnen i mig. Pappa & farmor, två färgstarka och underbara människor som jag saknar varje dag då de tyvärr inte finns hos oss längre. Jag blev iaf nöjd över resultatet även om LillSis såg lite frågande ut :) Inte alltid jag själv kan förklara varför jag väljer ett foto eller varför jag gör på ett visst sätt. Det bara blir så .....

Hjärtegott till en hjärtego tjej, QK kursen, så läckra fåglar och trädet så mysigt. Alfabetet så lätt att använda, det får jag nog skaffa, chemistry heter det.

"Ad astra per aspera - till stjärnorna genom svårigheter"
Konstig rubrik kanske men jag vill med den säga att mina barn alltid har varandra, att de alltid varit de tre som varit den gemensamma punkten i livet....
Underbar LO, men superläckra färger och ett kul sätt att använda pappren på. Rubriken skulle egentligen suttit som man skriver orden på ett alfapet spel. Men det kommer jag använda mig av en annan gång för det var superläckert. Underbara Marias design.

Må så gott och hoppas ni hittade lite inspiration på min sida idag.....

Kram Aase

7 kommentarer:

Maria sa...

Vad glad jag blir över att se Event-inspiration och så kul att se projekten klara.
Underbart fina layouter och jättefina foton. Är också 3 i min syskonskara och jag vet vad du menar med att vi alltid har varandra - ovärderlig känsla.

Kram på dig,
Maria

NB sa...

Oj vilka fina LO`n! Gillar den nedersta skarpt! Fina färger och snyggt med alla knappar! Ser fram emot den 30 maj!
Kram!

fialoppan sa...

O så läckra alla tre! Så¨mycket inspiration! Kram!

Karin sa...

Härligt att se dina layouter igen och kanske har jag inte sett alla helt färdiga. Känner igen det där med massor av layouter i högar!
Kram

Morfen sa...

Oj vad mycket härliga layouter du har gjort. Den sista är verkligen urläcker! Kram

Sandra sa...

Så kanonhärliga dina LOs blev! Det är kul hur olika de blir trots att alla utgår från samma! Och den du gjort i samma still som Jennys var hur fin som helst, jag kunde inte heller låta bli att köpa de härliga stämplarna...
Kram, Sandra

Linda/Gulligullan sa...

WOW vilka härliga layouter du gjort!! Superfina :)