måndag 4 maj 2009

Vilket DT-team

Så stolt över att få vara del av detta underbara DTteam som nu har en ny huvudupplaga och en PDF tidning att visa..... Klicka på länken
Så kommer ni först till söndagbilgan som handlar om namn och dess betydelse, lite längre ner har ni en massa isnpiration om det mesta.... :) BOM sidor, scrappa efter samma skiss mm
Sedan kan ni klick på PDF tidningen och ladda ner den till din dator, full av vårinspiration....
Klart att en hel del av mina alster finns med i huvudupplagan och dessutom ser ni en av dem på PDF:s framsida här nere.....

Så roligt att tillsammans med de andra DT medlemmarna fått vara delaktig i detta snygga.
Hoppas ni kikar in och lämna gärna lite respons här i inlägget så att jag vet att ni kollat tidningen :) Nästa söndag är det min tur att ansvara över Söndagsbilagan så då måste ni också kika in....
Ha en skön måndag, idag möter Elfsborg IFK Göteborg hihihihi, ni som känner mig vet att det inte hör till vanligheten att jag vet när det är en match. Men det är ingen vanlig dag idag för det är Kajsas födelsedag......Hurra hurra hurra hurra!!!
Grattis älskade LillSis, DT-mamma och vän.
Till er andra ha en skön måndagskväll! Njut av varandra!
Kram Kram Aase

2 kommentarer:

MissMian sa...

Kikar alltid i tidningen! :)

malin sa...

åh vad roligt, detta måste jag spana in... men jag gör det nog från min dator hemma :) kram på dig, hoppas solen skiner på dig precis som den gör i Göteborg nu (efter ihärdigt regnande här på morgonen och förmiddagen) *kramar*