onsdag 13 maj 2009

Så mycket fina foton att scrappa......

Jag har så mycket fina foton att scrappa, huvudet fullt av ideér men tiden räcker inte till allt just nu.... Känns förmodligen igen av många. Skriver ner allt jag har i huvudet i ett block för att förhoppningsvis någongång komma i kapp med ideérna. Har ju egentligen ingen deadline, jag scrappar ju bara för att glädja mitt eget öga och för att min själ ska må bra :=)

Underbart foto då modellen på fotot ej är medveten om att han blir förevigad. Just nu blir jag nöjd med det mesta jag gör...... Härlig känsla av välbefinnande.
Efter ett kvällsmöte på skolan är det nu dags för att bara vara.....
Kram kram Må så gott! Aase

6 kommentarer:

Maria sa...

Jag tycker att du är som en fontän. Du sprutar åt alla håll med scrap och jobb och glatt humör och ...
Kom inte på mer just nu:)

KraM

cilla sa...

Läckert foto och en finfin layout!
Kram

joggemia sa...

Åh, vad snygg! Och vilket foto! Härligt med scrapflow....synd bara att tiden inte alltid räcker till. Smart att skriva ner alla idéer annars glömmer man ju.

Kram!

Ulrika aka LillBlomman sa...

Vad skoj att du hamnat i ett så skönt flyt!! Underbart foto och lo!! Kramar!

Anonym sa...

Åh jag har vart så dålig på att lämna kommentarer det sista... Jag tycker verkligen att ALLA Lo's du gör e superbra, det är så roligt att du har en egen stil fast ändå behåller variationen! Jag måste säga att jag e lite avis på alla fina kort du har, hoppas jag sjlv får tummen¨ur å ta lite bra bilder när jag jobbat hårt i sommar och kan köpa mig en kamera ;) Hihi, hörs snart! Kram kram

Anonym sa...

WOW så fin layout! Helt underbar!!