torsdag 14 maj 2009

Veckans val.....

Idag blev jag inte så lite stolt när jag kollade in på Veckansskiss för att kolla vilka som fanns med bland läsaralsterna. Alltis så roligt att se hur andra tolkat skissen man själv tolkat :=)
Min LO hade blivit veckans val :) Med motivationen:
"En LO som dokumenterar en vardagshändelse som är så väl värd att minnass. Fina detaljer gör att man dröjer sig kvar och utforskar layouten extra länge...."
TACK! Jag känner mig både stolt och rörd av att min LO kunde beröra, att man kan se det jag verkligen vill förmedla. jag nästan spricker av stolthet. En mycket skön känsla som jag njuter lite extra av idag. Vissa dagar betyder en sådan här sak så mycket. Idag var det en sådan dag.
Må gott! Jag ska blogga, fixa lite foton och njuta av att det snart är helg.
Kram kram Aase

12 kommentarer:

cilla sa...

Hörlig layout i fina färger!
Kram

Lina sa...

vilken läcker LO och jag bara älskar färgerna. Trädet med knapparna är toksnyggt.
kram

NB sa...

Jättefin LO! Gillar hur du har använt grenen och knapparna!

Anonym sa...

En stor kram från Gotland, så kul att kunna följa bloggvärlden även härifrån, M har ju med sig dator så då kunde ju inte jag låta bli att kolla in lite!!! vad bra dessa två LO blev och Filip hälsar att den är "fin och han är snygg i sina arbetsbyxor"" SKöt om er och massor med hälsningar från ett av jordens paradis!!!! Lotta

Maria sa...

Grattis!! Jag kan bara hålla med i den motiveringen.

KraM

malin sa...

åh vad roligt, ja layouten är JÄTTEFIN så det är ju inte konstigt att den blev utvald... :) kram på dig - trevlig helg!!!

Sandra sa...

Den är kanonfin! Gillar speciellt trädet, så läckert! Jag gjorde ett kort efter skissen istället, funkade bra det också! Hoppas du har en riktigt skön helg, själv har jag kalasat och sedan scrappat nu ikväll, så härligt!
Kram, Sandra

CillaT sa...

Superhärlig! Och stort grattis=D

Karin sa...

Grattis!!! Så roligt att läsa så vackra ord om något man skapat!! Det är verkligen en fin LO på många sätt.
Kram

Lotta sa...

Vad fina layouter du gör! Blev jätteinspirerad av din blogg. Vi ses igen!!!

joggemia sa...

Grattis till Veckans val!! Layouten är megasnygg så den är värd den utmärkelsen! Ja, det gäller att ta vara på såna saker och känna sig stolt och glad.

Kram!

MissMian sa...

så snygg!!!! Älskar färgerna!