söndag 10 maj 2009

Välkommen hem till oss.....

Välkommen hem till oss, så här ser det ut vid vår entré. Vi trivs verkligen bra här, jag har bott här i sjutton år och TG i femton år, hjälp vart tar tiden vägen? Vi har pysslat och donat här hemma i helgen, idag har ju vädret dessutom varit lite bättre även om det blåst.
Har scrappat en LO, som jag liftat titlen från Annyt´s bloggg
Fastnade direkt för titlen och visst att jag en gång måste göra en LO med ett foto på vårt hem. För det kändes så klockrent, vårt hem är vår borg :) Dessutom var det hos henne jag upptäckte crackle paint. Har invensterat i både färger och lack som krackelerar. SÅ läckert en ny favorit, på denna LO har jag använt lacket på bokstäverna i rubriken.

Mina underbara flickor från en super kul tjejträff hemma hos mig. Vad kul att man kan ha lite buskul tillsammans med dem som vilka vänner som helst. För det har blivit en annan relation sedan de flyttade hemifrån, så roligt att ha dem och jag vet att de alltid finns för mig :) Tack mina underbara flickor för att ni finns, jag är så stolt och lycklig att vara utvald till er mamma.

Vill också säga tack till alla mina bloggläsare som lämnar ett avtryck efter sig, man blir så himla glad över att läsa era kommentarer så jag hoppas att ni fortsätter med det. Ha en skön söndagskväll jag återkommer med nya LO och ny inspiration i morgon.

Kram kram Aase

9 kommentarer:

joggemia sa...

Superfina layouter!! Gillar särskilt den nedersta...läcker färgkombo!

Kram!

Helena Påhlsson sa...

snygga båda två men det är absolut liftvarning på den understa.. love it !

Maria sa...

Lo´n om borgen är klockren. Har du tänkt på att texten i rutorna stämmer så bra med fönstret och dörrfönstret. Tjejerna är så söta och färgerna så snygga till det svartvita eller är det kanske lite gulnat. Knapparna gör nästan hela lo´n. Jag hade nog flyttat girls till höger för att balansera lite bättre.
Jo du, jag tänker börja ge konstruktiv kritik. Har lessnat på att bara säga att det är fint. Det finns inte en enda blogg jag har sett att någon givit kritik som kanske leder framåt.
Vad tycker du?
Ha en fin arbetsvecka!
KraM

ethel sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
ethel sa...

Hej och tack för dina kommentarer i min "döda" blogg... Livet går i 110 för tillfället och bloggandet har hamnat ganska långt ned på listan. Har inte ens orkat lägga upp lite foton. Jag scrappar inte just nu, fotar lite, stickar (och repar upp igen - hmmm) då jag har tid och försöker fundera lite på trädgården och planera vad som ska göras där i sommar. Men mest är det jobb, passa/skjutsa/vara med barnen, vårt nuvarande renoveringsprojekt (som vi aldrig hinner jobba på) och möten på kvällen.

MEN jag lever även om det emellanåt känns som om jag ska "klappa igenom" vilket nog mest beror på att jag inte får sova ordentligt på nätterna. Fast på något mirakulöst sätt så orkar jag ändå =)

Stor kram och sköt om dig - du är en underbar medmänniska!!!
/E

Anonym sa...

vilket härligt och fint kort på ert hus, trots att jag sett det och varit hos er så många gånger är detta en ny vinkel som jag inte tittat ifrån, snyggt!!!! och er trädgård är så fin och välskött, önskar att min såg ut så. ser att du anvädt ideer från eventet på den nedersta LO. finfint.
kram

Mette sa...

Jättefina layouter båda två! Dina töser är ju så himla fina! Förstår att du är stolt över dem.
Och vad fint ni bor. Jag hoppas att jag en dag ska komma och knacka på hos dig! :)

Karin sa...

Så härligt du scrappat!! Trevligt att "hälsa på" hos er och se hur fint ni bor!
Kram

Annyt sa...

Jaaaa...bra tt du köpt på dig lite Cracklepaint o lack, visst är det grymma grejjer!!!
Kul att jag inspirerar!!