tisdag 30 juni 2009

Bidrag till Scrapperiets sommartävling :)

Scrapperiet har en sommartävlning med fem deltävlingar jag hoppade på den första som var en skissutmaning. Såg att det var jätte jätte många bidrag så chansen att få poäng är inte så stor men för mig räcker med att jag själv är grymt nöjd med min egen LO.

Tänk att detta är min stora flicka alldeles ny, för 24 år sedan :)
Jag skulle verkligen kunna skriva en hel bok om hur myckat jag älskar dej, Gumman!
Gillar den stämpeln, ska göra flera LO med den på för den passar till alla mina älsklingar. Får leta i bäbislådan efter fler foton på de små "älsklingarna" mina..... :=)
Åskan har gått över oss en stund nu, ute regnar det friskt och gott blev det.
Nu lättade huvudvärken, kanske det var åskan jag kände av.
Ha en skön tisdagskväll, må gott och njut av sommarkvällarna!
Kram, kram Aase

4 kommentarer:

Tessalonika sa...

Den blev jättevacker verkligen!! Lycka till!! Jag skall maila dig bilden från träffen...behöver din mailadress!!
Kramizzz

joggemia sa...

Den är så vacker!! Jag håller med dig ang att det är massor med fina bidrag till tävlingen...men precis som du säger- huvudsaken att man själv är nöjd! Kul att gillar stämpeln och har användning för den! ;)

Kram!

Karin sa...

Vilken fin Prinsess-layout!! Här har kvällen varit betydligt skönare än den tryckande varma dagen, men inget regn eller åska! Kävlinge ligger vid Landskrona och det är ca 50-60 minuter härifrån. Ska du dit???
Kram

Vibeke sa...

Så vakker layout!!! Nydelig oppsett - og flotte farger. Perfekt:)