söndag 14 juni 2009

Från huvudupplagan i april....

Lite av mina LO som varit med i huvudupplagan i april i tidningen Allt om scrap.
Ny söndagsbilaga idag och snart dags för ett stort huvudnummer i juni :) Spännande läsning kan jag lova att det blir......
Vårtecken, kan det finnas något bättre vårtecken än de nyfödda lammen? Tror inte det, denna LO är jag själv grymt nöjd med.... :=)

Scrappade alla efter samma skiss som Moma ritat. Viktor på sin ettårsdag....


Jag trivs och tycker så mycket om mitt jobb och vår verksamhet som vi två tillsammans står för. Vår fritids grupp känns så bra, nu får vi nya barn och ännu viktigare att vara trygg i sin yrkesroll blir det då....... Tack Pernilla det är super toppen bra att jobba tillsammans med dej!!!

Har tagit det lugnt idag, är väldigt trött och öm i kroppen. Det har åskat och regnat och nu skiner solen. Enligt Borås Tidning ska det bli bättre väder i veckan det håller vi tummarna för.

Fick en artikel av en granne om spikmatta, hon tycker att jag skulle testa det för min värk. Är det någon som testat detta??? Kram Aase

9 kommentarer:

NB sa...

Älskar hur du använder chipboard fåglarna! Du inspirerade mig att testa detta också - har precis beställt!

Karin sa...

Oj, vad du varit flitig medan jag susat runt på studentfester och bröllop!!! Gillar Pernilla-layouten massor! Jag har en spikmatta och var överväldigad de två första veckorna, sedan kände jag att min (helt i plast) nog påverkade min nacke negativt. Blogga om spikmattor och läs noga om man anser att det är bra vid fibromyalgi. Ska du köpa en så köp inte den variant jag har (som jag blev rekommenderad....). Ta en som har en tygmatta i botten och spikarna sitter i små cirklar.
Kram

Susanne H / snuffehar sa...

Supersnygga layouter, gillar speciellt den om Pernilla.
Kram

malin sa...

härliga layouter (som alltid) och det där med spikmatta tror jag säkert kan vara något, man hör ju om dem överallt och alla säger att det är så bra - testa vetja? kram, ha en fin vecka...

Sandra sa...

Jag tycker mig märka någon som gillar kraft! ;-) Kanonfina LOs som vanligt, gillar dem massor!

Jag fick en spikmatta av min kära syster för ett tag sedan eftersom alla hennes jobbarkompisar tyckte att det hjälpte mot det mesta. Jag skulle ha den för mina sömnproblem, tyckte hon. Jag vet dock inte om jag sover så mycket bättre med den, använder den inte varje kväll längre. Ibland använder jag den på morgonen när jag har ont i ryggen och tycker det känns bra när cirkulationen kommer igång. Har du ingen i närheten som du kan låna av och testa?
Kram, Sandra

Sanna F sa...

Super duper fina layouter du har gjort!!!!!
Jag har en spikmatta och tycker att den hjälper om jag har ont någonstans eller är stressad. Ofta ligger jag på den på kvällen och brukar somna på den....
KRAM KRAM

Lina sa...

kan varmt rekommendera lite spikar :) har en orange o är supernöjd
kram på dig

Vibeke sa...

Så herlige layouter!!!:)

joggemia sa...

Tre stycken KANONSNYGGA layouter!! Gillar särskilt den nedersta...grymt läcker i de färgerna! Toppen att ha en sån kollega. Själv har jag aldrig testat spikmatta men de jag pratat med som har tycker det är toppen. Om du testar så tala gärna om hur det var.

Kram!