måndag 20 juli 2009

Glad musik från Liseberg....

Värst vad härlig glad musik det är på Allsång på Liseberg....Nästan tantvarning :)
Skönt att vara ledig men jag är grymt lat, läser, sover, äter och scrappar. På torsdag drar vi till Varberg. Jag har lite uppdrag som ska vara klart innan dess och alla ideér som finns i min kreativa hjärna borde bli gjorda så den inte sprängs. Har bara lite svårt att komma igång.....

Lilla söta Juni, en LO till på henne Härliga papper från Scrapduons jubileumskit.....
Cilla är grym på att sätta ihop olika månadskit, väntar hem ett till i dagarna det kanske kan få igång mig igen :) Nu ska jag snegla på TV och fortsätta i min bok jag började på idag:
Sarahs nyckel av Tatiana de Rosnay..... Läsvärd!
Må gott! Kram Aase

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh va fin lo, underbart fint namn också, Juni!!
Har ni inget för er så kom till oss i Espevik, ring .

kram Cilla

Anonym sa...

Hej hej,

nu har vi anlänt hemmaplan igen och vattning är avklarad, många liter går det åt!!! Haft en kanondag och inte alltför dåligt väder, killarna har badat men jag doppade bara till knäna trots varmt havsvatten.
Söt igelkott och grattis litt att du vann skisstävlingen!
Vi hörs kram L

MissMian sa...

Men åh så söt LO!!!

Karin sa...

Visst är det lite svårt astt komma igång så här på semestern. Söt LO och det där pappret med blommorna är så fint...har det liggande bredvid mig för att få till något!
Kram