måndag 20 juli 2009

Inte en enda gång ;)

Nästa tre timmar tittande på Eurosport igår :) Hoppades få se en skymt av denne goding. Mekanikern och putsaren tillilka min underbare son :) Men icke, det var inte så mycket depå bilder.... Jag är så glad över att alla mina tre barn gör det som de vill, att de satsar på det som ger dem livskvalitet och inte väntar på att det kanske kommer till dem ändå. Utan att de vågar ta steget och prova sina drömmar. Det gör denna mamma stolt! Jätte stolt!
Idag ska jag nog scrappa lite, har en hel del kreativitet som behöver komma ut från hjärnan annars så kanske det blir mer kaos än vanligt.... :=)

Kram till er alla och ha en bra måndag. Aase

2 kommentarer:

Anonym sa...

hm... finns här.. läser ibland när jag har tillgång till datorn.. just nu sväljer jag ångesten och är på jobbet.. hm... skadligt.. men var tvungen att ha en dator med skrivare.. sliter mitt hår för jag vill också bli del av vårt sociala samhälle när det gäller telefoni och internet!!!! nu strular min mobil med.. suck.. vad näst??? vågar inte ens tänka på det.. men skickar en kram till dej..
crea diem systra mi!!
kram
ps.. =skapa dagen ds.

Maria sa...

Det finns tydligen mycket att titta på men man får inte se det man vill se, synd! Klart du ska vara stolt, väldigt stolt för dina barn. Jag har alltid haft precis samma inställning, får dom göra vad dom vill så kommer framgången av sig själv och dom mår bra.

KraM