söndag 12 juli 2009

Söndag.....

Jag har scrappat i lila :) Basic grey´s serie Wisteria är underbar till dessa foton på TG`s familj. Jag har fler foton att scrappa och samlat på mig papper som ska matcha :) På den översta LO är det TG´s farmomr Signe i fyra årsåldern.... jag har fått låna foton och scannat in dem och sedan framkallat med detta perfekta resultat. Visst är det häftigt!
Så söt hon är Signe.....

Här ett familje foto från 1943 ca tror TG´s pappa Göran.

Idag har en vecka gått av semstern. Bara tre veckor kvar, det är så skönt att vara ledig.
Nästa vecka åker TG & N till Varberg ett par dagar och jag stannar hemma. Så skönt med några dagar ensamhet, det behövs ibland. Nu ska jag slappa med min bok, och små snegla på TV...

Kram Aase

1 kommentar:

ÅsaF sa...

Vackra layouter med de fina familjefotona! Härligt att de finns bevarade. Må så gott! Kram Åsa