måndag 3 augusti 2009

Min älskade mamma....

Ja, inte bara min jag delar ju henne med lill-sis och lillebror.... Men helt klart den bästa mamma man kan ha. Just nu vill jag ge henne lite extra styrkekramar,det behövs ibalnd ;) Jag gjorde en LO i Varberg :) På mamma och mormor, på shoppingrunda på Odenplan året är 1955. Scannat lite foton även från hennes album :) Mer scrappat kommer för nu är jag på G i kraft och lust! Tänk vad fyra veckors semester och spikmatta kan göra nytta :)

Ska bara ordna en fest åt någon som står mig nära..... På lördag :) Hihihihi! Ska bli superkul. Kommer givetvis att avslöja mera detaljer senare......
NU, bok och matta, perfekt avslutning på första dagen på jobbet efter semestern som varit toppen bra. Må Gott, jag återkommer! Kram kram Aase

6 kommentarer:

Kajsa sa...

åh så läcker den blev.. och du ..
I´m baaaaaaaaaack!!! internet.. tjohoooo..
ha det bäst syrran.. nu ska jag nana.. imorrn är det ny arb dag.. urk.
kramelikram

Mya sa...

superläcker!!!
så du har en spikmatta du med, alla har utom jag tror jag. undra hur länge jag kan hålla mig??? kram

fialoppan sa...

Å så fin! Kul att scrappa med gamla foton!

Anonym sa...

Vilket härligt kort!!!! ser ut som taget ur en 50-talsfilm. Skall bli så kul med fest på lördag, vilken tid är det som gäller?
Kramar i massor från lilla mig!

Maria sa...

Vad snygga tjejerna va då, riktiga mannekänger:))
Pigg och glad som vanligt, jag behöver en stänk energi av dig:)

KraM

Karin sa...

Vilket underbart, gammalt, fint foto!!