onsdag 5 augusti 2009

Onsdag och vardag igen :)

Då har man jobbat två dagar och allt känns om vanligt igen. Har man haft semester?? Jag är så nöjd med starten av denna terminen, det har varit en mjukstart men nästa vecka kör det igång med fler barn och fler personal. Så kul att få träffa alla igen :) Jag sitter i soffan med datorn i knät, en kopp kaffe och en CD spelar i bakgrunden..... Just precis ledig dag, har egentligen inte alls tid att sitta så lugnt tillrätta :) Har massor att göra, men jag startar sakta idag så orkar jag nog allt som ska fixas :) Har jag riktigt tur kanske jag får fika sällskap under dagen och hinner med en stund i scraphörnan framåt kvällen. Det ska ju fixas lite till vår trädgårdsfest på lördag, men är ju ledig på fredag också. Borde åka till Borås för lite inköp..... Börjar nog med att skriva lite listor över vad som ska fixas det brukar vara bra!
Denna LO är gjord efter en egen skiss i Allt Om Scraps juni nummer, vår lille grankille på fotot! Favorit papper, ju mer jag scrappar med October Afternon desto mer gillar jag dem, det passar varandra oavsett serie dessutom.....

Må gott och njut av den underbara solen som visar sig idag!! Kram kram Aase

11 kommentarer:

Maria sa...

Tack för lite påfyllning! Har lagt tvätt i maskinen och det räcker nog lite längre än så. Ska till Alingsås och lämna kort och fyller nog på lagret med kaffe och dopp där.
Ha det finfint i solen!

KraM

Karin sa...

Härlig LO och vilket foto!!! Ja, då är vi igång och jobbar igen!

Sanna F sa...

Underbar layout!
Skönt att du har fått en mjukstart på terminen!!! Jag börjar jobba nästa vecka och det blir nog ganska full fart på engång ;)

Massa kramar
/Sanna

Vibeke sa...

Wow - denne var lekker!! Herlig oppsett. Lekkert med de blingene!!:)

Susanne H / snuffehar sa...

Snygg LO, snyggt med stenarna i cirkeln.
Jajamensan, visst ses vi den 19:e. Det ska bli så kul!
Kram

Chris_P sa...

Vilken underbar LO!! Jättecharmig!

Anonym sa...

japp så är det snart fredag igen!!!! och då kommer vi hela gänget för att fira vår allra bästaste TG!!!
Kram

Maria sa...

Njuter för fullt av de sista semesterdagarna men tycker det ska bli skönt att komma igång igen nästa vecka. Sedan kommer det väl kännas precis som vanligt efter bara någon dag igen, precis som du skrev :).
Underbar LO!

Kram Maria

MissMian sa...

Låter skönt att inte behöva starta med rivstart på terminen. Själv börjar jag jobba på måndag men eleverna kommer inte förrän nästa onsdag så det blir nog rätt lugnt för mig också. :)
Älskar LOn!!! Vilket fantastiskt foto!!

CillaT sa...

Så fin layout=)

Kram

yes sa...

Den här gillar jag verkligen!! Val av färger samt deko är perfekt.
kram ylvan