fredag 7 augusti 2009

Det är ingen vanlig dag,

.......för det är TG´s födelsedag Hurra Hurra Hurra! Idag fyller han 45, min älskling ;) Snart är han ikapp .... Gjorde denna LO med tanke på hans födelsedag :)

Hela dagen har gått åt till förberedelser inför trädgårdsfesten i morgon. Tur att jag har vänner och grannar som ställer upp med kylskåp, bakning och förberedelser annars hade detta inte funkat. Att jag dessutom hamnat på plus med energi gör också att det funkar bra. Så nu ska jag ladda batterierna för att hylla denne man i morgon, fast det är idag han fyller. 40 vuxna och 7 barn dyker det upp vid 17 tiden . Ser fram emot detta, dessutom kan jag äntligen få avslöja presenten från mig och barnen det börjar bli svårt att hålla tyst ;) NU väntar spikmattan!!
Vi hörs igen på söndag, med foton från festen och avslöjande av present :)
Kram Aase

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken passande LO! Väldigt tjusig :D Ser verkligen fram emot kvällen, ring om det är något du behöver hjälp med. Kram kram

Karin sa...

Lycka till med festen!!!Hoppas ni har lika fantastiskt väder som vi, för då kan det bara bli bra!
Kram

malin sa...

hälsa och gratta från mig ;) hoppas att ni hade en underbar trädgårdsfest - vädret var väl på er sida va'? kram på dig

joggemia sa...

Ett stort grattis i efterskott till 45-åringen! =) Hoppas festen var lyckad igår och att ni hade superkul. Vilka fina layouter du gjort sedan jag hälsade på sist...älskar den med grannpojken!

Ha så gott!

Kram!