söndag 9 augusti 2009

Vilken lyckad fest....

TG och jag är super nöjda med festen, fint väder och glada gäster :) TACK!!! till alla som hjälpt oss att få allt så bra. Morgan med grillning och allt vad det innebär! Lotta för bakning av kakor och uppmuntrande och Bosse vår egen bartender :) och alla andra som stöttat och hjälpt mig med att diska och plocka mm. Är så glad att alla våra flickor var med och tyvärr kunde inte Rasmus pga av SM i miniracing. Undrar hur det har gått för han ;) får kolla det sen!

Gissa vem som blev glad över sin födelsedags present :) En luftballongsflygning! Från mig och alla barnen m respektive! Ska bli spännande att höra sedan hur det var.

Tack, till min goa vän och DT kollega för det fin fina kortet! Så duktig du är Cilla!!!

Ninja fick fota hur mycket hon ville igår, detta tog hon på mig och flickorna. Bra jobbat Ninja!

Nederdelen.... av oss tre!
Nu är jag rätt trött och ska ta en kopp kaffe.
Nöjd men lite ont i kroppen, får lägga mig tidigt ikväll...
Kram Aase

4 kommentarer:

Anonym sa...

TACK för en kanontrevlig fest och som vanligt en massa god mat!!! konstigt att det fanns kaffe kvar idag, vi som kokade alldeles för lite av den varan:)
kram L

Karin sa...

Låter som ni hade en härlig fest!! Blir väl mycket scrappat med de fotona kan jag tänka!

MissMian sa...

Härligt ni verkar ha haft det och vilken otroligt fin familj du har!

Maria sa...

Verkar varit en lyckad tillställning :-).
Måste säga att du har en himla snygg tunika på dig (handlade en likadan för ett par dagar sedan). Nu vet jag att det är snyggt med svart till också, inte bara vitt :-).

Kram Maria