onsdag 12 augusti 2009

Nu kan jag avslöja......

Har fått uppdraget att vara gästinspiratör hos Papper & Sånt under augusti månad. Idag har jag lagt ut min första LO, men det kommer flera för det var ett underbart paket jag fick av Viktoria i förra veckan. Testat att göra egna foam thickers, superläckert blev det :) Är så stolt över att andra gillar mina alster och vill att jag ska inspirera :) Tack! Viktoria för förtroendet!

LO, passar verkligen min sinnestämning just nu, jag känner mig lite låg pga av allt som hänt i min omgivning denna veckan. Det är sorgligt att det händer unga människor så mycket illa. Jag har tagit väldigt illa vid mig då de berör männsikor i vår lilla "by". Det gäller verkligen att leva här och nu och njuta av det enkla man har omkring sig. Tyvärr glömmer man ofta det och bara rusar fram i genom livet och ibland så ställs man inför sorgligheter som gör att man tänker till.
Ta vara på er och era nära & kära! Kram Aase.

8 kommentarer:

MissMian sa...

Underbar LO, både den här och den i inlägget tidigare, jag läste om flcikan som blivit mördad och jag som mamma till en 16-åring blir väldigt illa berörd. Vill ju kunne lita på att hon kan gå ut men tydligen måste man vara rädd hela tiden.

Maria sa...

Grattis!! Jag tror du inspirerar fler än du tror. Dina lo är kanonfina tycker jag:)
Förfärligt sorgligt det som hänt, man undrar vad det är som händer med våra ungdomar. Det händer alldeles fruktansvärt för ofta nu.

KraM

NB sa...

En jättefin LO och vad bra när man kan göra egna Thickers, de rätta bokstäverna är alltid slut annars!
Jag har också haft saker som händer i omgivningen som gör att man stannar upp och tänker på vad som är egentligen är viktigt. Det gäller att njuta av nuet!

Morfen sa...

Fröken augusti alltså?! Vad kul! :D Viktoria är en pärla och det är roligt att skapa för Papper & Sånt. Kram!!

Chris_P sa...

Fantastiskt fin layout!! gillar titeln jättemycket!

joggemia sa...

Ett stort grattis till gästinspirations-uppdraget!! Vad läcker layouten är! Härligt foto med.

Kram!

Karin sa...

Grattis till uppdraget!!! Allt för ofta glömmer vi att ta till vara livet och vara rädda om varandra, du har så rätt! Ha det riktigt bra och en stor kram från mig.

malin sa...

grattis - vad kul att få vara gäst inspiratör! layouten är jättefin, härligt foto... kram på dig, hoppas du får en fin helg - jag säger detsama, lev här och nu - njut av det du har omkring dig! *kram*