tisdag 23 mars 2010

Nytt liv i scrappingen

Äntligen har jag scrapflyt, hittat det där som är jag igen! Det lagom enkla med lite utflippningar då och då. Tror ändå att det är min stil, vad den heter har jag ingen aning om, men jag är nöjd!

I morgon är det ledig dag, ska tillbringa den med det som jag mår bra av..... Läsa, njuta av tystnaden och kanske blir det också lite scrapping! NU ska det fixas kvällsmat innan "Mästarnas mästare" det följer TG och jag flitigt tillsammans.
Må gott! Kram till er alla! Aase

5 kommentarer:

NB sa...

Så fina både två - tycker den överste är så snygg med ugglepappret till det fotot!

Cattis sa...

Vilka härliga layouter!! Och jag gillar fågelhuset supermycket..vad det var gulligt!

Tessalonika sa...

Nästa gång det är mara i Vårgårda skall jag meddela dig!! Vore kul att ses igen ;)
Kramiz....

Cath. sa...

Å så fina båda två! Roligt att du hittat scrapflytet igen. Massor med kramar!

joggemia sa...

Härligt att höra att du fått tillbaka scrapflytet!! Och det är inte så viktigt att få in sig i ett "fack"...huvudsaken är att du fortsätter skapa så fina "Aase-layouter"! =) Härligt med ledig dag...det ska jag också få snart. Går tillbaka till 75%....jippie!!! =)

Kram!