fredag 16 april 2010

Det är fredag idag!!!

Min goaste sambo, nytaget foto från påskafton och LO gjorde jag på Scrapträffen i lördags:
Vad skönt att det är fredag, längtar till fredagsmys med familjen. Förhoppningsvis är i alla fall de "små" hemma ikväll så det ska serveras tacos! Till allas glädje, bra VV-mat dessutom :)
Jobbar 12 - 17 idag, men har hunnit så mycket före jobbet:
Stavgångspromenad 45 min, god grötfrukost, duschat och snyggat till mig, handlat till helgen, plockat undan och dammat, druckit kaffe och läst en lång stund och dessutom en bloggrunda.
Känns som en bra start på helgen... NU ska jag snart kila till jobbet!
Ha en skön fredag!! Kram Aase

4 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Å den e så fin denna layouten! (som alla andra) Jag har ju klappat på den live! :)

Vill önska dig en underbart go helg!

Kram Ann-Louise

Vibeke sa...

Så fin denne er!! Herlig scrapping:)

MissMian sa...

Snygg LO! Ja, jag skulle också vilja scrappa med dig en dag. Vi får väl se till att hamna på samma träff någon gång!

LottaM sa...

Vilket härligt foto!

Hoppas allt är bara bra. Här rullar det visserligen på men hela våren har gått i sirap. Vi har varit sjuka massor och även jag har åkt på flera av barnens infektioner. Har varken haft ork att blogga, pyssla eller forografera, men jag hoppas att orken återkommer.

Ha en skön helg

Kram Lotta