torsdag 15 april 2010

Nöjd? Kanske... ska bara fundera lite först

Nyss hemkommen från mitt veckobesök hos Viktväktarna :) -0,5kg borde vara nöjd, men.....det kändes lite futtigt efter alla mina promenader ;) Men jag ger mig inte så lätt! Mera promenader, skriva all mat och börja med 10 sit-up om dagen i en vecka för att sedan öka!!!!
Om jag har en femtio års kris? Näe, bara fått tillbaka lite livsandar ;)
Min tolkning av veckans skiss, underbara Mison min DT kompis på AOS hade ritat skissen.
Nu har jag precis ätit kvällsmat, äggröra, kalkonbacon och rivna morötter, tomat, lök och sallad.
Dricker mitt goa vita kvällsthe med smak av kardemumma och ingefära :)
Må gott! Snart är det helg..... Kram Aase

5 kommentarer:

Marie/Mison sa...

Åh! Den är absolut underbar!

Anonym sa...

heja dig!!! vadå 50-årskris du är väl inte äldre än mig?? haha kämpa på du har kommit hur långt som helst redan!

Min son är helt galen, vilket faktiskt syns på din LO, haha en tokunge är det allt!
Kram

carina sa...

urläcker LO! gillar verkligen hur du gjort cirkeln.

ItaPita sa...

Du kommer nog inspirera mig även när det gäller VV, e hel kass på att skriva ner, jag höftar mycket = skriver inte alls ner... Men jag är ändå tacksam att jag stod still efter påsken. Sommar och stranden kommer i rasande fart så det gäller att sätta lite fart nu tror jag ;) Jag tycker att du ska vara mer än nöjd, allt - är positivt!!!
Krma

ItaPita sa...

Jo jag skulle ju fråga vart du har hittat ditt räkneverk??? Just ett sådant skule jag oxå vilja ha men hittar inget.... Pleas help me ;)
Kram