onsdag 14 april 2010

Sponsorsuppdrag AOS del 2

Blev ju sponsrad på AOS, huvudupplagan i mars från norska företaget-"3ndy papir". Gjorde dessa två av de papper jag fick, dekorationer och bokstavssticker har jag lagt till själv. Jätte fina färger pappren som gjorde dem lättscrappade :)

Viktor en liten festis kille förra våren...

My girls..... Igen, det är ju så att de förekommer ofta på mina LO ;)
Idag har jag haft vårkänslor tror jag;) sytt nya gardiner till två sovrum på andra våning, sytt på en balklänning, lagat middag, scrappat och dessutom hunnit med en stavgångspromenad på 60 minuter. Kan undra vad det berott på all denna energi en ledig onsdag.....
Må gott alla mina bloggvänner det är vår i luften.
Kram Aase!

4 kommentarer:

malin sa...

solen. solen min vän - det är solen som fixat din energi idag :) snygga layouter, och det låter som en fantastisk ledig dag!!! kram

bitte71 sa...

Underbara layouter du har gjort till tidningen! Låter som en härlig ledig dag.
Kram M

Lotta sa...

Så fina LOs du gör....som alltid:) Var ett tag sen jag kikade in här så jag kollade lite på vad jag har missat....och ja, så fina. Jag bara tokgillar din dekorations-stil....du dekorerar precis lagom på precis rätt ställe och med dom rätta dekorationerna. Grymt!!
Ha det gott!

ItaPita sa...

superfina! och tack för trevligt sällskap!! har smygit omkring här lite sen i lördsags men dålig på att kommentera... =( sorry
kram Ita