söndag 4 april 2010

God fortsättning...

God fortsättning på Påsken, hoppas ni njutit lika mycket som jag.
Långfredag middag med vår underbara familj härhemma, Rådjurssadel m tillbehör.
Påskafton hos Hjärtevännerna med fyra andra par och en massa småbarn som hade roligt tillsammans inget tjafs på hela dagen. God mat, och mys i soluppvärmt växthus, med en tur till ladugården för att se de första lammen som nu anlänt, ett till kom natt :)
En mumsig äggtoddy smaskade jag i mig, annars försökte jag göra medvetna val. Fast några små påskgodisar och lite god påskmat unnade jag mig.....


Är dessutom så nöjd med att jag kommit igång med stavgångspromenaderna, idag är det vilodag men i morgon bitti dags igen......
Har varit dålig på att uppdatera bloggen denna veckan, men min dator har varit superseg med att göra inlägg på blogger och surfa. Men idag funkade det igen så det gjorde nog nytta med degframatering (är det rättstavat tro...?).
Njut alla bloggvänner av det soliga påskvädret och kvalitetstid med familjen!
Kramkram Aase!

2 kommentarer:

joggemia sa...

Låter som om du har en härlig påskhelg! Själv går jag och blir sjuk. =( Åh så söta lamm...jag blir alldeles svag när jag ser såna sötingar. =)

Kram!

malin sa...

vilken helg du har haft... det låter underbart :) själv njuter jag nu av den sista ledighten innan vardagen börjar imorgon igen - påsken har varit god :) kram på dig