måndag 5 april 2010

Lite från Allt om Scrap

En bäbis- LO som var med i en av söndagsbilagorna i mars.... Min äldsta dotter Johanna, bara några timmar gammal och fotad av Morfar. Har "hittat" en fotoskatt av foton som pappa tagit och scrappar dem till barnens album. Idag har jag scrappat, härligt! Nu fortsätter jag att vara ledig i en vecka till. Jag behöver verkligen denna ledighet och ska bara göra "må-bra-saker". Jag har dessutom kommit i gång bra nu under påsken med stavgångs promenader, tre dagar av fyra. Det ska jag fort sätta med under veckan, så jag klara Ta steget utmaningen som börjar nästa vecka. Det gör ju verkligen gott åt kilona också :)
NU ska jag blogga runt lite och hälsa på hos mina Bloggvänner!
Kramen till er alla! Aase

3 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Väldigt fint!
:)

Sanna F sa...

Härligt jätte fin layout
Kul att scrappa gamla foton också!!!
Kram

Cath. sa...

Härligt att scrappa gamla foton! Och din LO är jättefin!
Kramar!