söndag 11 april 2010

Scrapflyt...

TACK, söta goa Misan & Lotta för en super trevlig scrapträff med roliga utmaningar och bra upplägg. TACK, älskade LillSis & Eva för en härlig dag, med allt vad man behöver!! Vi fick två mysiga tjejer till vid vårt bord, AnnLouise & Carita. Jätte kul att ha er hos oss tjejer!! Tack för goa, glada skratt och support vid scrapfunderingar. Jag fick gjort sju LO igår och ytterligare fyra idag när Eva och jag scrappade ett par timmar på fm idag...... Här kommer två av de nya...

Denna LO är gjord till en färgutmaning, scrappa i gult, orange och grönt. Jag vann med denna LO så gissa vad glad jag blev, tack till er deltagare som röstade på mig ;)

Denna har jag gjort idag, känner mig lite extra nöjd med dekorationerna....

Ni missar väl inte ängeln, måste finnas med på en LO om mig själv, eller hur? Pappren kommer från BoBunny´s nya collection mama-razzi!
Jag är så glad över helgen och nu ska jag nog scrappa lite till, TG tvättar bilarna så då kan jag ju greja lite till. Det kommer mera LO i veckan.... måste skicka iväg lite först till BrunsonsCC, veckans skiss och så var det ju ett och annat DT uppdrag som blivit gjort så det får ni vänta på.
Må Gott, kul att ni lämnar en kommentar det är alltid lika roligt!!!!
Kram Kram Aase

5 kommentarer:

KatarinaR sa...

Härliga Layouter!
Förstår att du vann färgutmaningen.
Det är så fina milda färger!

MissMian sa...

Wow!!! Vilka underbara LOs!! Ser fram emot att se resten av det du gjorde på träffen!

Charlotta sa...

Åhhhh.... så fina !! den ena snyggare än den andra *s*

//Charlotta

malin sa...

hur snyggt som helst... och jag förstår att du är extra nöjd med dekorationen :) urläckert!! kram

CillaT sa...

11 layouter!!!? Älskar färgutmaningslayouten, helt underbar!

Kram