söndag 25 april 2010

Soligt väder!

Vilken fullspäckad helg ;) TG kom iväg till Barcelona i fredags, jag var på SPA med mina närmaste kollegor på fredag em/kväll. Igår var det ett besök på Kongahälla mässan i Kungälv. Trångt, svårt att komma till i montrar det var faktiskt inte roligt. Men kom hem lite dekorationer, nya papper och ett album ;) Var hemma 16.45 sedan var det bara att byta om och åka till Hjärtevännens 40 års fest ;) Sofia, gullhönan körde mig och hämtade hem mig kl 01.00 Då var jag rätt trött faktiskt, så idag är det vilodag och scrapdag.

Scrappat lite i ett för mig nytt format, det är verkligen jätte kul! NI glömmer väl inbte att ha koll här idag???? De tio finalisterna på Scrapmästare 2010 presenteras under hela dagen! Det var ett tufft jobb att välja ut sina favoriter, det var så många som 50 stycken som deltog ;) Så underbara alster ni har gjort alla som skickat in!!!!
Så nu är det dags för finalisterna att skapa till två nya tävlingar ;)
Jag ska dricka en kopp kaffe innan jag fortsätter scrappa ;)
Promenad i em också i det fina vädret! KramKram Aase

4 kommentarer:

Kajsa sa...

jahaaaa.. var det i kungälv vi var.. trodde vi var i kungsbacka.. *asgarvar* ha det bäst.. nu bär det iväg till visko och sen skene lasarett för röntgen av kenneths knä..
stoooor kram från lillsis

josefin åhman sa...

http://www.moderskeppet.se/video/
sidan där det finns photoshop guide
:)

morfar visste inte va den där "linsen" till kamerean heter

malin sa...

jaaaa visst är det underbart med sol - man blir så glad... hoppas att mässbesöket ändå kändes värt besväret :) kram

MissMian sa...

Alldeles fanktastisk LO!!!