söndag 30 maj 2010

Bestämt mig!

Först vill jag säga, TACK alla mina vänner, både i levande livet och i cyberrymden. Era ord värmer, det stöttar och jag känner en enorm tacksamhet att ni är så många som hittat hit och kommenterat mitt förra inlägg.
TACK! till alla mina nära och kära, familj och vänner.
TACK! för att ni finns när jag faller, för det gör jag hela tiden. Livet mitt är tufft och svårt att hantera. Men jag ska komma stark ur det här också, men ge mig tiden! Detta är tuffare än jag kunnat tänka mig!
Till alla mina bloggvänner, jag ska fortsätta mitt bloggande, det ger mig alldeles för mycket för att jag ska ge upp det. Härligt att ni är så många som hittar inspiration här hos mig! Välkomna tillbaka! Jag ska försöka fortsätta ge er lite inspiration :=)
I fredags lämnade jag min födelsedags present till N, hon blev riktigt glad. Här är ännu en LO till hennes album. Idag fick jag ett hedersuppdrag av min älskade Johanna, att hjälpa henne göra bröllopslayouter till hennes goda vänner F & N. Känner mig stolt över det förtroendet!
Har firat Morsdag på det bästa sättet någonsin, fika på stan biobesök med popcorn tillsammans med goa döttrarna S & J. TACK! min underbara tjejer, härligt att få se en riktig tjejfilm med er.
Vi såg nämnligen Sex and the City 2, helt klart sevärd!!!
Ha en skön Söndagskväll! Kramar från Aase

10 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Härligt Aase att du är tillbaka! Små steg på den vägen och du är snart i mål!
Det sägs att det inte finns något ont som inte har något gott med sig. Vet inte om jag alltid tror på det men hur långt ner i botten man än är så kan det bara gå uppåt och även om jag inte känt dig länge så känner jag att du inte är en person som ger upp i första taget!!
Härligt att få en lo till att inspireras av! Den är underbar!

Från det ena till det andra....jag följer med på träffen!! Hoppas jag kan åka med er på fredagen för annars vet jag inte hur jag skall komma upp. Vi kan väl höras om det....

Nu är det läggdags och en ny arbetsvecka väntar.

Många kramar från Ann-Louise

Vibeke sa...

Så flott at du er tilbake igjen!!:)
Gleder meg til å få masse mer inspirasjon fra deg:)

Nydelig layout:)

Maria sa...

Heja dig:) Mycket bra beslut tycker jag, vem ska jag annars snegla på när jag försöööööker göra lo. Vilket ego jag är;)
Må så gott och jag ser fram emot nästa inlägg. Det är inte alltid jag kommenterar men som prenumerant hos dig så kan jag inte missa något.

KraM

Johanna sa...

Jag e så glad över alla som läser bloggen och lämar så fina kommentarer :) Det känns skönt att det finns en sån bra blogg-värld där man kan stötta varandra. HURRA för bloggen och bloggandet! :) Bra beslut mamma du e bäst! Kram kram

Lotta sa...

Stark gjort att du fortsätter med bloggen! Ska bli duktigare på att kommentare eftersom jag ändå är här och kollar "jämt och ständigt"!

Gunilla sa...

Har varit inne många gånger sedan förra inlägget för att se om du skrivit något nytt. Blev så glad att du beslutat dig för att fortsätta blogga, både för din skull och för alla andra som gläds åt dina inlägg och hämtar inspiration av dina layouter.
Hoppas du får en riktigt härlig sommar och jag ser fram emot att träffa dig på kommande scrapträffar.

bitte71 sa...

Härligt att läsa att du fortsätter blogga, vännen!
Underbar LO förövrigt!
Kramen

monica sa...

hej Aase
Glad att du är tillbaka. Vi är många som behöver dig och din blogg.
Vi är många som inspireras av dig.
Brukar inte kommentera men är inne och kollar ett par gånger i veckan.

Kramar
Monica

Anonym sa...

GO GIRL!!!!! du är starkare än du tror, och du vet att jag håller på dig och finns här när som helst!!!!!
puss och kram

Karin sa...

Har inte varit inne här på ett tag, så jag var lyckligt ovetande om att du fått en tråkig kommentar. Bra gjort att du fortsätter blogga för jag vill ha dig kvar som bloggkompis!!
Stor kram