lördag 12 juni 2010

För jag har tagit studenten....

En mycket nöjd student, två stolta föräldrar och en härlig dag trots regn!
Tänk att min minste blivit så stor att nu är gymnasietiden över, han har jobbat hårt och visat en kapacitet som är enorm. Nu är han färdig bilmekaniker med betyg och omdömen som är helt fantastiska. Dagen flöt på bra, mycket tack vare samarbetet med hans pappa Ulf och pappa´s fru Ann & våra döttrar Johanna & Sofia. Även min nära och kära har backat upp med kraft och energi samt hjälp. Säger ett stort TACK! till alla som hjälpt mig göra Rasmus dag så perfekt!
Jag är ganska utmattad idag, mitt privatliv är i kaos och nu har magen börjat strejka...
Idag ska vi fira Mamsen - Hurra för Mamma - Som fyller år och resten av dagen är det scrapping som gäller det brukar hjälpa mot alla jobbiga tankar. Håll tummarna att min svåger K kan fixa min bärbara dator som inte vill starta ida, just nu har jag lånat Rasmus dator ;) Usch, vågar inte tänka på det om den kraschat........ Mer bilder kommer från studenten.
Kram från Aase!

4 kommentarer:

Kajsa sa...

ja han var såå fin i sin kostym..
Kevin var så rolig när Emma hade skolavslutning. då sa jag till mamma.. när kevin går ur nian ska han ha kostym, då svarar han.. men mamma.. klart jag ska.. och slips.. =) men det dröjer ju 3 år, så man får väl se..=)
kramen

Storemarcus sa...

Hälsa ett STORT grattis till Rasmus ifrån mig (och givetvis Anna och Olle också). En fräck kille vid en fräck bil.

Storemarcus

Sanna F sa...

Vilken toppendag!!!! Vad skönt när det går bra för barnen! Du måste vara så stolt!
STOR KRAM

Snor och Glamour sa...

Vad fin han är din kille! ;) Ja, oj vad barnen blir stora fort. Min lilla gick ut nollan nu och har sitt första sommarlov. Det dröjer nog inte länge förrän hon också tar studenten....

Nu är det inte många dagar kvar tills det är fredag.....jippi!!!

Vad fint du fått det här i din blogg!

Ha en bra söndag vännen!
Kram Ann-Louise