söndag 13 juni 2010

Vilken helg det varit.

Känner mig alldeles matt, oj vad mycket det är just nu. Glädje, frustration och oro har gått hand i hand denna helgen. Glädje över att det gått så bra för de "minsta" i familjen. R, har tagit studenten och min bonusdotter N, har slutat nian. Fredagskvällen innebar festligheter för båda.

Så här fina var de inför kvällens festligheter, så härliga vackra ungar.

Jag och Rasmus, stolt mamma bredvid den goe sonen ;)

Igår gick min dator sönder, vad som hänt och hur det går vet jag inte i nuläget. Just nu använder jag Sofias dator som jag fått låna under hennes tio dagars tripp till Spanien. Hoppas inget försvinner från min, har inte gjort kopior på de sista månadernas foton, ej heller på alla mina scrappade saker under 2010, så frustrerad att jag inte fått tummen ur och köpt den där externa hårddisken som jag pratat om så länge...... Men det är egentligen bara materiella ting. Idag fick vi besked att vår lillebror ligger på HIA, i Lund. Inte alls roligt, en enorm oro för honom. Under eftermiddagen fick vi dock positiva rapporter att det inte var riktigt så farligt som det kändes från början. Vi stannar iaf kvar hemma efter telefonsamtal m honom själv. Men det känns som han är långt ifrån oss, sina närmaste. Det tar visst aldrig slut allt elände, varför ska livet vara så tufft?? Jag känner mig omtumlad och trött, ska försöka koppla av en stund nu.
Imorgon är en ny dag och en ny vecka, det kan inte bli så mycket värre just nu!
Kram till er som orkat läsa till slutet av inlägget. Aase

3 kommentarer:

Tigris Predikantan sa...

Stolthet är ett vackert ord!
:)

MissMian sa...

Så fina de är och vad du ser smal ut!!! :) Hoppas det är bättre med bror din. Kram!

joggemia sa...

Usch vilket elände med datorn och din bror...hoppas det blir bra med båda två. Stilig student och vacker tjej!

Kram!