söndag 27 juni 2010

Söndag....



Underbara döttrar, Johanna lycklig för att fyra års studier är klara och Sofia för att hon har ett år kvar att plugga. Denna Layout är en av de jag gjorde på DT-träffen med AlltOmScrap, ni glömmer väl inte att kika in där idag det är ju söndag och nytt att titta på..... Idag ska jag umgås med min lillasyster, hon har fullt upp i sitt eget hem ändå hjälper hon mig idag. Världens bästa syster, det har jag! 
En jobbar vecka kvar sedan är det semester i fyra veckor.
Kram Aase 

6 kommentarer:

Sockergrynet sa...

Jättehärlig bild och väldigt vackert foto!!

Härligt att du snart har semester, jag håller tummarna för att du får underbart väder!!

Kajsa sa...

åh min trappa blev såå fin med alla blommor.. men jag får nog åka tillbaks och köpa mer.. hade mer krukor än jag trodde..=)
kramen
ps.. klart jag finns hos dej och hjälper dej.. du är en av det viktigaste i mitt liv.. tack för att du finns!!! ds

Karin sa...

Vacker LO med ett härligt foto! Jag har också en vecka kvar att arbeta. Längtar till jag stänger ner datorn och låser dörren till mitt rum på fredag!

Maja Stokk / eyovine sa...

Underbar är denna =).

Kramiz Maja

Cath. sa...

Den är helt fantastiskt fin och dina flickor är så fina! Och jag har sett den IRL! =D
KRAM!

Cattis sa...

Du gjorde så underbara layouter på träffen!! Och det här fotot är ju så vackert!

Kramis!