måndag 28 juni 2010

Trött, men nöjd!

Trött, men ganska nöjd. Rensar & sorterar......
Tar en dag i taget, rensar ut gammalt och sorterar i två högar det är skit tufft men rengörande för själen. Är grymt trött ikväll efter gårdagens och dagens slit, kanske kan det göra att jag sover gott i natt????
TACK! Till världens bästa LillSis för att du finns där för mig och gör så att jag tar tag i saker & ting! 


Älskade LillSis, Emma & Kevin, tokgillar detta foto på dem som visar deras kärlek till varandra! Att jag sedan blev nöjd med layouten som är en av dem jag gjorde i Södertälje är ju ännu bättre :)
Bara tre arbetsdagar kvar sedan är det semester. Jag både längtar och fasar för dessa veckor.
Nu ska jag inta spikmattan, sätta på en bra CD och läsa lite i min bok!

Kram Aase!

3 kommentarer:

Cath. sa...

Fotot är helt underbart och jag gillar hur du komponerat layouten. Superfin verkligen. Härligt att du har din syster som hjälp och stöd!
Stor kram från mig!

Snor och Glamour sa...

Så fin layout som vanligt!
Blir ju aldrig trött på din papperskombination!!!

Ja din siss e guld värd! Önskar så att jag hade en likadan! Var rädda om varandra!

Bamsekram!

Johanna sa...

Hej Hej, hade precis skrivit en lång kommentar å så försvann allting :/ Ville bara säga att jag läst ikapp lite på din logg idag när David spelar lite poker. Tänker på dig därhemma och tack för alla kommentarer på bloggen. Skönt att veta att du läser! Lyv Ya Kram kram Johanna