tisdag 29 juni 2010

Kroppen protesterar idag....


Mina Busloppor, S & J


Jisses, nu har min värk slagit till ordentligt, kanske inte så konstigt med tanke på vad jag gjort söndag och måndag. Men blir alltid lika förvånad när kroppen säger: Stopp! Igår trodde jag det var träningsvärk men det är nog en blandning av det och fibromyalgin. Att jag aldrig lär mig att stoppa i tid!!!
Varje morgon kollar jag in här Johannas kreativa sida , min Johanna är grymt duktig att tillsammans med David skriva om deras drömresa i USA. Så nu på morgonen har jag "varit" i Las Vegas ;) 
Idag kom den där ensamhetskänslan/tomheten igen, den som gör att man helst inte vill kliva upp utan dra täcket över huvudet och ligga kvar hela dagen. Men jag har lovat mig själv att ta mig till jobbet varje dag. Försöker ha fokus på att göra det och att äta ordentligt. Kan lätt slarva med maten när jag inte mår bra. Har ju en målsättning att till i september vara klar med min viktresa. Kanske....Men vill inte tappa kontrollen helt!
Nu är det dags att plocka ihop det sista, ta på skorna och ge mig iväg. Jobbar länge ikväll då vi ska fixa lite med den nya avdelningen också. Ha en bra dag!

Kramen Aase

4 kommentarer:

Pillerillan sa...

Vilket härligt kort, och såklart en jättefin layout! Pyssliga hälsningar från mig! http://pillerillanspyssligheter.blogspot.com

ItaPita sa...

Hoppas du fick en fin dag trots en trög start. Kramar i massor!

Karin sa...

Härliga tjejer du har! bra gjort att ta sig till jobbet varje dag, trots allt!!
Kram

Anonym sa...

du är kanonduktig som kämpar på även om det är tufft just nu. En dag i taget och du skall se att det ljusnar så småningom.
sköt om dig och kramar från Gotland!!!!