tisdag 29 juni 2010

Tror detta är....


Midsommarmat 2010, för de som ej äter sill....


..... min sons favorit rätt, varierar bara med olika pasta ;) Så kan det bli när man lever lägenhetsliv. 
Rasmus njuter av att få ha friheten i J & D´s lägenhet och jag är glad att han testar. Jag bjuder gärna på middag, men det blir inte pasta och köttbullar ;) Så Välkommen älskade R, kanske lite kyckling gryta?
Idag har det varit en tuff dag, kroppen skriker åt mig -Ta det lugnt!!!!! Så ikväll har jag gjort dettta. 
Tror jag ska lägga mig och läsa lite! 

Kram Aase.

2 kommentarer:

Cattis sa...

Jo, jag glömde fråga..minns du masken som jag visade dig på träffen?! Visst var det du eller din dotter som hade använt sig av en sån? Finns de layouterna här inne?

Kram!

Anonym sa...

Hejs svejs!

Vill bara säga hej och att jag tänker på dig vännen.
Ta det lugnt, och vila när kroppen säger ifrån.

Kram Cilla
(ps. Kajsa och Emma hälsar)