torsdag 22 juli 2010

Äntligen....



Mina flickor de bästa som finns

I morgon 12.10 om allt stämmer så kommer hon till Landvetter, min stora älskling. Tänk att hon varit borta i fem veckor nu och jag längtar så det är helt tokigt! Lovat en massa god mat, älgfärsbiff, kokt färsk potatis, mycket sås och jordgubbar till efterrätt, serverar det till middag i morgon. Om allt vill sig väl kommer även Sofia & Johan hit för lite mat. Rasmus sticker till Skåne för Miniracing så han missar middagen, men jag kan nog fixa en lunchlåda till nästa vecka om han vill ha :=) Så skönt att ha alla omkring mig igen. Kan inte säga annat än att jag behöver all positiv energi som finns och det har mina barn såååå mycket av!!

Ha en skön fredag, jag tänker njuta stora Barn! 
Kram Aase.

6 kommentarer:

ItaPita sa...

Glad för din skull =)
Kram

Lilo sa...

Härligt! På den här bilden ser man hur lika ni är, du och döttrarna!!

Snor och Glamour sa...

Så härligt att hon kommer hem igen! Är så glad för din skull. Hoppas du får en fin dag i morgon!
Massor av kramar!

bitte71 sa...

Vilka fina döttrar du har (och vad lika ni är!). Härligt att hon kommer hem igen, hoppas ni får det riktigt bra.'
KRAM

LottaM sa...

Ha en skön ferdag och helg. Själv börjar jag semestern idag, äntligen. Nu väntar tre veckor i stugan med hav, sol och bad. Det ska bli skönt med balsam för själen. Jag skickar dig en flaska tillsammans med massor av kramar.

Anonym sa...

Härligt Aase, visst minns jag dina köttbullar med potatismos sedan luciatiden hihi. Ha en härlig helg nu, hälsa johanna.
Kram emelie