onsdag 21 juli 2010

Lite nytt...


Underbara älskade barn, som ger mig lycka varje dag!


Mammas solskensprins, alltid lika glad ;)


Två nya från denna veckan som jag har gjort i min "nya" scraphörna. Med ett stort ljust rum alldeles tomt valde jag att flytta min scraphörna nu i veckan. Blev väldigt nöjd med ljuset och det blev lite skapat.


Så här fint har jag det nu i min scraphörna. 

Har tillbringat kvällen med mina goda vänner Lotta & Micke! NU ska jag fortsätta läsa min bok, ska berätta mer om den en annan dag.... Ha det gott!!
Kram Aase

5 kommentarer:

Sanna F sa...

Härligt stort rum!!!!! Ursnygga layouter du gjort!!!
Massa kramar till gulliga dej!

Snor och Glamour sa...

Wow ! Underbara layouter men inte konstigt att dom blir fina i den härliga scraphörnan! Jag skall också göra en sådan snart!!!!
Kjam kjam kjam!

Cath. sa...

Så fina layouter!
Och vilket fint pysselrum du har! Hihi, preciiiis de där burkarna har jag införskaffat mig nu!
Kramar!

ItaPita sa...

Så fint så fint så fint! Gillar att se hur andra har det när de scrappar, alltid kul att få idér =)
Kram

Morfen sa...

Ni ger mig lycka-layouten är toksnygg! Att du utan massor av mönsterpapper fått en så komplett layout. Well done!! Liftvarning? Absolut! Kram