tisdag 13 juli 2010

Ett litet inlägg av tacksamhet...


Min vän, min livlina Min Maria! Så tacksam att du finns för mig!!!!

Jag vet att det skulle vara en paus.... Men jag blir så förundrad över att det finns så många i min närhet som är beredda att stötta. Till er vill jag säga TACK! Just nu vill jag inte gå in mer på vad som händer i mitt liv. Men det är tufft, rejält tufft! Jag är tom, på allt känns det som. Allt jag trott på och jobbat för finns inte längre...
Bara resterna av en trött kvinna mitt i livet.... Jag är verkligen trött, skit trött, sover urdåligt eller ibland inget alls. MEN, det finns underbara vänner som agerar, som talar om för mig vad jag ska göra...
Jag är så TACKsam, jag vet att jag kommer tillbaka även om det är tufft just nu!
Ska bara andas, ta en dag i taget... och lära mig leva på nytt!!!!

Kram till er som finns.... Hela mitt hjärta fylls av Tacksamhet!
Aase.

17 kommentarer:

Cath. sa...

KRAAAM!!!

Sandra sa...

Åh, så snygg! Ta hand om dig!

Kram, Sandra

Sockergrynet sa...

Varma tankar och stor kram till dig! <3

joggemia sa...

Men detta låter inte bra alls!

Kramar i massor!

ItaPita sa...

Finns här om du vill prata7skriva av dig!
Du kommer klara det galant!!!
Kram kram

LottaM sa...

Fantastiskt fin LO. Vacker och känslofylld. Tänker på dig och hoppas att din ork och kraft kommer tillbaka dag för dag. Jag tror på dig! Varma kramar i massor

LottaM sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
LottaM sa...

förstår inte vad jag gör för fel. Mina kommentarer kommer alltid i par till dig. Måste vara för att jag tänker på dig :-)

Marcus sa...

Goda saker kommer till sist alltid att hända goda människor - sådana människor som dig. Det vet jag! Jag smygläser din blogg ibland och det gör mig ont att läsa att du har det tufft, även om jag inte är helt uppdaterad.

Kram ifrån Marcus

Karin sa...

Skickar en stor kram till dig!! Så skönt att du har scrappingen för den hjälper bra för att skingra tankarna och bearbeta det som är tufft. Snygg LO du gjort!
/Karin

NB sa...

Missade nog dig i lördags och inne på mässan så vägrade mobilen att funka! Hoppas ni hade det kul - sköt om dig nu!

Malena sa...

Sköt om dig!!! Tack för inspiration via dina fina layouter.

Petra/Paradise sa...

Hoppas att tiden läker såren och att du återfår livsglädjen.
Det är tufft att hamna där du hamnat.
Men jag vet att du är en stark person Aase!
Och med vänner i sin närhet får man stöd till att klara sig genom sina motgångar.
Och du ska veta, de är glada att de har dig också Aase!

Din lo är magisk!
Underbart fina färger och detaljer.
Fotot är enastående vackert!

Ta hand om dig nu och försök att njuta av helgen och ledigheten som kommer.

Många kramar Petra

Tänker på dig..

Anonym sa...

Hej !
Vet att vi träffas i helgen på www.avelsåsnaturhem.se men skickar en extra kram från hela familjen.

Cilla

Mette sa...

Underbar layout!
Ta hand om dig!
Kram!

Melinda sa...

Hoppas allt blir bra snart igen! Fina bilder o Lo´s som vanligt, du é så duktig! Kram Melinda

Maja Stokk / eyovine sa...

Kraaaam...