måndag 12 juli 2010

Hos Sofia & Johan...



MysPys hos Sofia & Johan

När jag kom till Sofia & Johan i fredags var det värsta myspyset ;) Så här fin blomkruka har de på sin loftgång, med ljus som brinner så vackert. För en myspys Mamma, som alltid hoppats att man gett barnen grunden till mys, så var detta verkligen så! Grill, vitt vin, levande ljus och Yatzy! Attans att Sofia vann! Men det fixar vi nästa gång Johan så ingen idé att vara sorgsen för detta! Fredagskvällen var räddad, sov sedan gott på deras sköna soffa. TACK! Super Goa ni, hade inte klarat fredagen utan er!!! 
NU är man tillbaks i verkligheten, den var betydligt tuffare än jag kunde veta. Så efter en rejäl kraschlandning så är jag nu tillbaka i ruta ett, eller rättare sagt rejält på minus...... Så min Paus fortsätter tills orken återvänder.

Kram Aase.

5 kommentarer:

malin sa...

KRAM! du vet vart jag finns om det är så att du vill "skriva av dig" - ibland kan det vara skönt med en vän som inte är alltför nära... kram

Lilo sa...

Kram!!! Jag finns på nätet dagligen. Du kan alltid maila mig vet du! Ta hand om dig så gott det går!

MissMian sa...

Kram!!! Vi måste verkligen hitta en möjlighet för oss att träffas! Driick något glad vin, scrappa ihop och bara må gott. Tänker massor på dig!

Marie/Mison sa...

Låter härligt! Skickar styrkekramar ♥!

ItaPita sa...

Kram <3