torsdag 8 juli 2010

Paus....



Visst är de stiliga i sina avslutningskläder, redo för att fira student och sista året klart på grundskolan.....

NU, tar jag en paus från bloggen. I morgon åker jag på Scrapträff till Kungsbacka med min goa, LillSis! Även lördagen tillbringar vi i Kungsbacka, med både träff och mässa. I morgon kväll stannar jag över hos Sofia & hennes Johan i Borås Jag återvänder här när jag landat hemma igen. Då jag hämtat andan efter att TG flyttat ut sina saker, det är tufft just nu så saker får ta sin tid, men jag återkommer!

Kram till er Alla! Aase

6 kommentarer:

ItaPita sa...

Låt det ta den tid det behöver, jag finns kvar när du e tillbaka, ska försöka se om jag kan hitta er i helgen.
Kram

NB sa...

Men - då kanske vi ses! Kommer att vara på mässan på lördagen! Ska hålla utkik efter dig!
Stor Kram!

Fialia sa...

Stor kram till dig!!

Simmat sa...

Ha det så bra du kan!!!
Stor kram

LottaM sa...

Men kära goa du. Jag har helt missat detta. Jag har varit så dålig på att uppdatera mig hos mina blogvänner så jag hade ingen aning. Tänker på dig och känner med dig. Skickar massor av kramar och hoppas att det känns lite ljusare och lättare dag för dag. Många många kramar Lotta

LottaM sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.