fredag 2 juli 2010

NU är den här....


Min vackra pion stor i full blom....

Semestern som jag både längtat efter och fasat för. Behöver verkligen vara ledig. Landa i det livet som är mitt just nu. Det är ett tufft och mycket hårt arbete med mig själv, kroppen värker alldeles enormt och sömnen ligger jag efter med. Vila kombinerat med lite god sömn kanske gör susen. Att vara ledig fyra veckor känns länge när man bara tar en dag i taget. Tur är att jag har mina fina underbara livlinor på olika håll som kan ta emot mig när jag faller, för det gör jag hela tiden. Har njutit av att vara hemma idag, vilat, läst och sett på TV!  Tagit ett glas Rosé lite goda oliver & rågkex m briéost.
  NU är det semester!!! 

Kramis! Aase

3 kommentarer:

Karin sa...

Ahh, så skönt med semester. Här försöker jag landa efter några riktigt tuffa dagar på jobbet.Det har tagit mycket energi och det är inte helt enkelt att landa. Jordgubbar, grillat och rosévin har hjälpt till. Ha en riktigt skön ledighet som jag hoppas du kan njuta av!!!
Kram

ItaPita sa...

Hoppas du fortsätter att njuta av din efterlängtade semester!!! Passa nu på och bara samla energi och kraft!
Kram

Sanna F sa...

Skickar STORA semesterkramar till dig!!!!!!!