tisdag 10 augusti 2010

En liten sötnos....


Min andra layout från söndagens AOS-bilaga


På layouten en liten sötnos,"min bonusdotter" som betyder mycket för mig och mina barn ;) I morgon ska vi äta lunch tillsammans det ska bli mysigt tycker jag ;) I natt sov jag över förväntan, i hela sex timmar det var en härlig upplevelse. Så idag har det varit en bättre dag, allt blir så mycket lättare om man sovit bra.  Hade en lätt förtvivlad frustration innan, redan på förmiddagen idag insåg jag att den lilla biten mellan datorn och ström kabeln till datorn var borta.... Letade i tre timmar innan jobbet och en timme ikväll. Alla soffdynor är nu kollade,  under sofforna har jag lyst med ficklampa, och när jag drog ut den sista soffan, längst in bakom ena benet låg den lilla biten.. Puh, vilken tur!

NU ska jag inta spikmattan :) och koppla av en stund! God Natt.
Kram Aase

Inga kommentarer: