måndag 9 augusti 2010

Tröttare än tröttast.....

Att sova två timmar vara vaken tre timmar och sedan sova två till innan väckarklockan ringer för man ska upp och jobba. Då blir man tröttare än tröttast, det har gått bra medan det är full fart på jobbet. NU, så har jag värmt kropp och själ med en varm dusch, en stor mugg med Lugn&Ro the ..... Hoppas och håller tummarna att nattens sömn blir lite mer..... Behöver krafterna för att orka, har ju ingen ork alls till att göra något som man skulle må lite bättre av scrappa, redigera foton mm.



Min goa LillaSyster Kajsa.

En av mina layouter från gårdagens AOS - bilaga! Vi fick varsitt fint sponsorspaket att scrappa av från NikkiSivils kika in i bilagan får du veta mera....

Ha en skön måndagskväll! Kramen Aase!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh, jag lider verkligen med dig! Jag har lidit av sömnproblem länge och när det var som värst sov jag inte mer än 3-4 timmar per natt totalt. Precis som du säger går det rätt bra när det är full fart, men rätt som det är tryter både ork, koncentration och tålamod. Hoppas du kommer tillrätta med dina sömnproblem!
Kram, Sandra

Lillnea sa...

Hoppas verkligen du snart får sova gott om nätterna, då blir ju allt annat lite enklare.
Jättefin layout! Nu blev jag sugen på att scrappa om min lillasyster :)