söndag 1 augusti 2010

Nu är semestern slut....


Sista dagen innan jobbet börjar igen, känn så skönt att denna semester äntligen är slut.... Tror jag är rätt ensam om att känna så :) Men det ska bli skönt med vanliga rutiner, träffa mina arbetskamrater varje dag. Jag har överlevt semestern mycket tackvare min super livlinor, ingen nämnd ingen glömd. NI vet vilka ni är!!! Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och se vad jag vill ha ut av det.... Fixar dagarna rätt bra, men kvällarna är tuffa.
Läst två böcker som gett mig verktyg att komma vidare så nu är det dax!


Mina godingar 1996....

Idag har jag scrappat lite, hade uppdrag till tidningen AOS och fick dessutom gjort denna klar. Känns lite ringrostigt, det har inte blivit speciellt mycket gjort i sommar. varken haft ork eller inspiration.

Förra veckan var jag och LillSis och besökte våra kusiner utanför Säffle, en upplevelse utan dess like. 
Med oss hade vi våra flickor, jätte kul var det att träffas. Ser fram emot nästa tillfälle!!!


Alla våra fina släktingar i Säffle....

NU är det dags att se över var nycklar och passerkort finns, plocka ner almanackan och kolla om jag har matlåda tills i morgon. Ska bli så skönt med vanliga rutiner....

4 kommentarer:

Origami-Bokinderi-Kort sa...

Vad härligt att känna att man tycker att det är skönt att komma tillbaks till jobbet. Det är inte alla som känner så precis! Fast jag vill ha ett jobb jag känner så för. Fast jag håller med dig om att det är skönt med rutiner.

Karin sa...

Ja, fasta rutiner mår vi nog alla bra av, även om längtan tillbaka till jobbet kan variera. Det är väldigt skönt att ha en bra arbetsplats med goda arbetskamrater. En stor tillgång i livet!
Kram

Marie/Mison sa...

Jättfin layout. JO, efter semestern är det ganska skönt att komma tillbaka till rutinerna igen. Jag har två veckor kvar innan det blir dax.

Kajsa sa...

hoho..syster vill ha foton..;P
läcker Lo.. och nej.. jag håller inte med om jobbet, men rutinerna är bra.. och första dagen funkade ok.. stor kramis