onsdag 13 oktober 2010

Lite fler EGO layouter


Det är svårt att prioritera sig själv, det är svårt att tänka på sig själv och ge sig själv tid och möjligheter. Jag tränar på detta och blir bättre och bättre på det. Bara genom att scrappa alla foton på mig själv är ju allt lite ego ;) Men jag gillar fotona och det ger mig mer självkänsla av att tycka om bilden av mig själv.


"Det som hänt oss formar oss inte till den vi är.
Det är de slutsatser vi drar av det som hänt oss som formar oss till den vi är.
Det har aldrig funnits något så kraftfullt som en idé i huvudet på en människa.
Du är inte alltid fri att välja omständigheterna i ditt liv.
Men du kan alltid välja vad du gör av omständigheterna...."

Så står det i journalingsrutan, tänkvärt eller hur? Jag försöker ta ett litet steg framåt och det känns rätt  bra idag. Har haft en skön ledig dag, cyklat i den sköna höstlyften, städat och scrappat. Snart är jag dessutom klar med mitt virkprojekt :) Snyggt blir det tycker jag.

Hoppas ni myser och tänder lite ljus och njuter av höstmörkret!

Kram Aase

Inga kommentarer: