fredag 15 oktober 2010

Veckans val på veckans skiss...


Veckan val, med motiveringen Underbar, varm layout som följer skissen jättebra med fin balans och massor av detaljer...

Vilken överraskning att få vara veckans val, känns allt lite speciellt. Så kul att få en motivering om varför de gillar min layout. Försöker göra skissen som finns hos Veckans skiss roligt att få olika skisser som utmanar och gör scrappingen lite roligare. Denna veckans skiss finns på scrapbordet redo att scrappas i morgon. Tänkte ta mig en dag i scraphörnan i morgon, för att ge lite balsam för själen. På söndag väntar Yoga pass på Friskis & Svettis, passade på att boka in Indoor walking på onsdag också. Härligt att ha kommit igång med motionen, både sover bättre och får mer energi!

Igår kväll hamnade jag helt oväntat på Rondo Göteborg och fick se Robert Gustavsson´s show!!
Tack underbara bästa svägerskan Anette för en så underbar helkväll tillsammans med dej!
Vilken toppen födelsedagspresent, god mat på en mysig restaurang och underhållande show som gav många härliga goa spontana skratt :-))..... Helgen började extra tidigt denna veckan!

Ha en toppen helg!! Kram Aase

3 kommentarer:

Kajsa sa...

dubbelglädje =) härligt..=)
motionen ger mkt ..det kan jag också erkänna nu..=) längtar tills jag kommer igång..
stor kram till dej
Lillsis

Fialia sa...

Din layout rockade ju skissen! Så kul att du scrappar våra skisser. :) Kram och trevlig helg!

Karin sa...

Grattis till Veckans val!! Härligt!Låter som du haft ett par bra dagar.
Kram