söndag 17 oktober 2010

Nöjd


Ett magiskt ögonblick, det var så roligt att ta alla dessa foton :) Det ögonblicket sparar jag bland mina "gladminnen" :)



Använt min nya stans från Spelbinder, blommor i olika storlekar. Kul att leka med olika storlekar och använda spillbitarna.

Ännu en helg är över, sovit ovanligt mycket. Igår vaknade jag 11.40 av att min mobil ringde... det har nog aldrig hänt tror jag. Idag vaknade jag 10.30.... Tror min kropp har krävt sin rätt att få sova :) Skönt att vara utvilad, har försökt ta tillvara lite av den energi som detta gett. Höststädat alla mina rabatter, tömt utekrukorna och sopat utanför dörren. Tvättat, strykit det som torkat, dammsugit & dammat, tagit en ved och njutit av att ha scrappat och läst min bok. I kväll avslutade jag helgen med ett underbart skönt Yoga pass på Friskis & Svettis. Känner mig med andra ord nöjd!! Nu börjar en ny vecka med fullt upp, dessutom åker jag till Södertälje på fredag för att träffa DT-teamet på AlltOmScrap. Ska bli jätte roligt!

Ha en skön vecka! Kram Aase.

6 kommentarer:

Karin sa...

Vacker LO! Gillar blommorna. Så skönt att sova ut ordentligt!

MissMian sa...

Supersnygg! Både LOn och kvinnan på fotot!

Kajsa sa...

jättefin.. ska bli kul att få testa din spellbinder dies.. hihi... stor kram Lillsis

Chris_P sa...

Så många fina layouter!! Alla dina studiobilder är ju supersnygga och är jag bara hälften så snygg när jag fyller 50 är jag nöjd!

Sanna F sa...

Fotona på dig är så himlans snygga!!!
Jag hade tänkt komma och hälsa på när ni scrappar i helgen, men jag är bortrest då :(
Ni får ha det så himla kul!
Massa massa kramar

Junitjej sa...

Kanonfin LO!